De beachvelden zijn weer klaar voor gebruik! Gelukkig lijken de weersvoorspellingen de komende tijd ook goed te zijn. We kunnen op maandag- en woensdagavond gebruikmaken van de velden. Houd er rekening mee dat de netten iedere keer opnieuw opgezet en afgebroken moeten worden.

Planning
Willen alle teams één contactpersoon aanwijzen die ons via app of mail laat weten wanneer jullie (eenmalig of structureel) gebruik willen maken van de velden? Bij veel animo kan het zijn dat we een vast schema gaan hanteren, zoals hieronder weergegeven.

Opties
Maandag 18.30 – 20.00 (opzetten velden)
Maandag 20.00 – 21.00 (afbreken velden)
Woensdag 18.30 – 20.00 (opzetten velden)
Woensdag 20.00 – 21.00 (afbreken velden)

Afzeggen zaalhuur
Denk eraan dat de zaalhuur minimaal 24 uur van tevoren moet worden afgezegd. Geef dit dus tijdig door wanneer je er geen gebruik van maakt, zodat dit correct verwerkt kan worden.

Stappen voor het opzetten van het beachveld
Sleutel ophalen bij Isabel Hampsink
Linker container openen.
Hek van het beachveld openen.
De plekken van de palen lokaliseren met behulp van de lintjes in het zand.
Palen uitgraven.
Deksels van de houders verwijderen.
Koker over de houder plaatsen.
Paal in de koker zetten.
Net ophangen met zowel de zwarte als groene touwen.
Velden “uitklappen” en eventueel vastzetten onder het zand.
Ballen pakken en spelen maar!

Na afloop
Ballen terugleggen in de netten in de container.
Netten afbreken.
Palen uit de kokers halen (let op dat er geen zand in de kokers komt).
Kokers van de houders halen.
Deksels terug op de houders plaatsen.
Zand weer over de houders doen (zorg dat het touwtje zichtbaar blijft boven het zand).
Palen en kokers terugleggen in de container.
Netten terug in de container leggen.
Controleren of alles netjes is opgeruimd.
Checken of zowel het beachveldhek als de container op slot zijn.
Sleutel terugleggen in het sleutelkluisje bij Isabel Hampsink.

Tot slot:
op sommige plekken groeit wat gras in het veld. Hiervan hebben wij al melding gemaakt en we hopen dat dit snel door SV De Lutte wordt hersteld. Bij vragen kunnen jullie ons altijd appen of mailen.

Groetjes,

Maud Zanderink & Nicole Wissink-Elderink